هتل های منتخب

آخرین هتل ها

هتل 4 ستاره مینو مشهد ایران

0 نقد و بررسی

هتل مينو با مزيت قرار گرفتن در نزديكي حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و دسترسي سريع وآسان به مركز شهر ، بازار رضا و فرودگاه در سال 88 افتتاح گرديد.

میانگین / شب0تومان انتخاب
0 نقد و بررسی

این هتل در 7 طبقه بنا شده است و دارای 45 باب واحد اقامتی جهت پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل فارس در خیابان شیرازی و در فاصله 700 متری بست شیخ طوسی واقع شده است.

میانگین / شب940000تومان انتخاب

هتل تارا مشهد مشهد ایران

0 نقد و بررسی

این مجموعه در ۱۱ طبقه و ۱۱۳ واحد اقامتی از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می‌باشد.

میانگین / شب1000000تومان انتخاب

هتل های ویژه

0 نقد و بررسی

این هتل در 7 طبقه بنا شده است و دارای 45 باب واحد اقامتی جهت پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل فارس در خیابان شیرازی و در فاصله 700 متری بست شیخ طوسی واقع شده است.

میانگین / شب940000تومان انتخاب

هتل 4 ستاره مینو مشهد ایران

0 نقد و بررسی

هتل مينو با مزيت قرار گرفتن در نزديكي حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و دسترسي سريع وآسان به مركز شهر ، بازار رضا و فرودگاه در سال 88 افتتاح گرديد.

میانگین / شب0تومان انتخاب

هتل تارا مشهد مشهد ایران

0 نقد و بررسی

این مجموعه در ۱۱ طبقه و ۱۱۳ واحد اقامتی از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می‌باشد.

میانگین / شب1000000تومان انتخاب

هتل های محبوب

هتل 4 ستاره مینو مشهد ایران

0 نقد و بررسی

هتل مينو با مزيت قرار گرفتن در نزديكي حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و دسترسي سريع وآسان به مركز شهر ، بازار رضا و فرودگاه در سال 88 افتتاح گرديد.

میانگین / شب0تومان انتخاب
0 نقد و بررسی

این هتل در 7 طبقه بنا شده است و دارای 45 باب واحد اقامتی جهت پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل فارس در خیابان شیرازی و در فاصله 700 متری بست شیخ طوسی واقع شده است.

میانگین / شب940000تومان انتخاب

هتل تارا مشهد مشهد ایران

0 نقد و بررسی

این مجموعه در ۱۱ طبقه و ۱۱۳ واحد اقامتی از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می‌باشد.

میانگین / شب1000000تومان انتخاب

هتل های پیشنهاد ویژه

لیست هتل ها

لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند.